Susy funderar vidare

Alla inlägg den 12 juni 2013

Av Susy - 12 juni 2013 06:11


Igår kväll gick en viss herreman, vi kan kalla honom Hans, ut.

Det är i och för sig inget ovanligt, han brukar gå ut när det blir svalare ute, men han gick ut före kvällsmålet och det är ovanligt.

Inte hade han dykt upp innan jag gick och la mig heller...så lite oro kände jag, men jag vet ju att han är en verklig nattkatt.

Vaknade vid halv 5 och ingen katt låg i sängen :(
Blev orolig när han inte dykt upp...men såg sen att han varit in och ätit.
Sen hade han rusat ut igen, mycket på gång i natt tydligen...
Jag la mig i sängen igen och plötsligt kom han in...och hoppade glatt upp i sängen och la sig nära...daggvåt liksom...och då måste man ju värma sig på morsan ;)
Så skönt när han dyker upp och så mysigt att kela med honom...men sen var ju jag klarvaken och steg upp...alltför tidigt...men är ändå så lättad över att min myspojke är inne igen :)


Presentation


Jag heter Susy och bor på Åland

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Fråga mig

11 besvarade frågor

Tidigare år

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4
5
6
7
8 9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27 28 29 30
<<< Juni 2013 >>>

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards