Susy funderar vidare

Alla inlägg den 2 april 2013

Av Susy - 2 april 2013 20:23


Efter många om och men kom jag mig iväg till tandläkaren idag.

Min tandläkare och jag försökte få till den här tiden några veckor, sen gick hon på mammaledigt   

Nåja, hon har fått en vikarie och gav mig en tid till honom...som jag måste boka om pga av ett möte.

Så äntligen idag kunde jag åka dit. Jag hade tappat "något" som jag sa i telefonen åt tandsköterskan.

Det kunde vara bara en bit av en plomb eller så var det av tanden.

Jag hade tur, det var bara en bit plomb som hade lossnat, så han slipade till den och petade dit lite till plast.

Det tog ca 10 minuter!


Efter detta lämnade jag in två stora papperskassar till Emmaus och när jag ändå var på gården så passade jag på att åtgärda min akuta bokkris genom att gå in på antikvariatet :)

Sen in till själva centrum för att göra en bunt ärenden, det gick relativt fort idag. Inte så mycket folk och tjänstvilliga expediter underlättar en hel del.

Träffade även på några jag kände så det piggade upp min dag också :)


Sen lämnade jag gladeligen stan för att åka ut på  landet och handla.

Träffade på trevliga typer där också...fast då började jag bli så trött att jag mest var förvirrad. Hoppas jag sa något vettigt.


Så efter att ha lämnat landet och besökt den stora staden så kunde jag åka tillbaks till landet igen :)

Det var så skönt att komma hem till Hans, att ha fixat det som måste fixas och handlat hem mat så jag kan stanna här på landet i flera dagar igen :)

Hem ljuva hem!


Presentation


Jag heter Susy och bor på Åland

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Fråga mig

11 besvarade frågor

Tidigare år

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
1 2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17 18 19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2013 >>>

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards