Susy funderar vidare

Direktlänk till inlägg 8 februari 2013

Ledighetskommittén

Av Susy - 8 februari 2013 06:41


Idag är jag ledig och det lär ni få höra mer om framöver.

Ja, inte att jag är ledig just idag, men att jag är ledig!

Jag har nu börjat gå mot slutet...slutet av mitt vikariat...och det betyder att jag måste ta ut ledigheter och semester. Och jag har massor att ta ut!

Så denna vår (janå, februari är en vintermånad) kommer jag vara en återkommande medlem av ledighetskommittén!

Visst är det trevligt att vara ledig och min borreliakropp (jo, borrelian är kvar, jag orkar inte tjata så mycket om den mera bara) behöver vilan så väl.

Det känns bara vara lite konstigt att vara så mycket ledig för att jag ska bli arbetslös.


Nåja, saker kan hända ännu.

Plötsligt ringer drömchefen upp mig och säger att de har det perfekta jobbet för mig :)

Plötsligt blir jag erbjuden ett härligt vikariat :)

Plötsligt vinner jag på lotto och kan förverkliga mina drömmar och göra vad jag vill :)

Jag hoppas och tror att det löser sig, men idag tänker jag vara ledig och ta dagen som den kommer, som vanligt när jag är ledig...blir bäst så :)


 
 
Ida

Ida

8 februari 2013 19:27

Fin blogg!Vad är din katt för ras?
Kramisar och ha en fortsatt bra kväll! :D

http://www.lifewithidaa.blogg.se

Susy

9 februari 2013 06:44

Tack!
Hans är en bondkatt, mamman var angora, men han påminner mycket om en norsk skogskatt.
Och han är bäst i världen :)
Ha det riktigt bra du också och tack för att du hälsade på min blogg :)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Susy - Fredag 19 april 18:33

  Jag har varit sjuk, riktigt sjuk alltså. Jag började med magsjuka, jag spydde helt plötsligt en morgon och mådde fruktansvärt illa resten av dagen. Jag fortsatte detta i 2 dagar till!!! Jag åt en banan första dagen, andra dagen ett knäckebr...

Av Susy - Lördag 9 mars 19:49

  Idag när jag hämtade tidningen ur lådan så såg jag att grannens bil var hemma och jag blev rädd. Ja inte för grannen, utan för att bilen var hemma på dagen. Frun i huset ligger nämligen på sjukhuset och är dödssjuk i cancer    Han brukar va...

Av Susy - Söndag 25 feb 08:53

  Jag hade lyckats tövla bort lösenordet hit och det var ett helsike att få tillbaks det. Men nu är det gjort och nu ska jag skriva en blogg...om någonting...eh...vet inte vad jag ska skriva liksom. Så tack och hej för den här gången    ...

Av Susy - Måndag 29 jan 15:06

  Den här katten jag bor ihop med var billig idag vid tid för min tupplur. Plötsligt börjar hon springa runt huset som en galning, jag sa åt henne på skarpen och hon lugnade ner sig. Jag höll precis på att somna när hon började igen    Jag sa...

Av Susy - 31 december 2023 07:39

  Skriva blogg alltså. Det är den sista dagen i månaden och jag har inte fått någon blogg skriven så det är måsta på nu      Inte har det väl hänt så mycket riktigt, men jag firade faktiskt jul hos min brorson med familj eller jag var där någ...

Presentation


Jag heter Susy och bor på Åland

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Fråga mig

11 besvarade frågor

Tidigare år

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
<<< Februari 2013 >>>

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards