Susy funderar vidare

Alla inlägg den 1 augusti 2012

Av Susy - 1 augusti 2012 20:18


Pga min skröpliga kropp och usla hälsa har jag blivit tvungen att ta hjälp med gräsklippningen den här sommaren.

Gjorde ett tappert försök att få igång gräsklipparen i början på säsongen, men den vägrade starta.

Kanske för att jag inte orkade dra tillräckligt hårt eller så tyckte den att jag inte skulle klippa.

Jag ska nog testa dra igång den igen så småningom, men känner att det är lite tidigt ännu.


Gräset är långt igen nu och jag har inväntat klippning och idag körde den igång.

Hans blev i vanlig ordning rädd och rusade ut, men det skulle han inte behövt göra för det vart ingen lång session. Jag hörde hur gräsklipparen stannade efter några få varv runt huset och trodde att de tankade, men tydligen var det något mera, för det blev inget mer klippt sen.

Jag har ingen aning om vad som hände, men hoppas de kommer snart igen och klipper.

Längtar så efter att kunna själv igen...  


Presentation


Jag heter Susy och bor på Åland

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Fråga mig

11 besvarade frågor

Tidigare år

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2012 >>>

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards