Susy funderar vidare

Alla inlägg den 2 maj 2012

Av Susy - 2 maj 2012 09:22


Igår var jag och handlade och det tog helt musten ur mej.

Det är en konstig känsla att konstatera hur lite jag orkar just nu, hur himla trött jag blir av minsta lilla.

Jag blir anfådd av minsta lilla och börjar andas mycket ytligt och måste lägga mej ner.

Så var det igår och det ville inte släppa hur mycket jag än vilade (ja, jag är otålig och rastlös, det ska gå fort).


Tillslut fick jag ett så ok flås så jag kunde fixa något att äta...så jag kunde ta piller igen...och som ett brev på posten börja må illa :(

Den här gången blev det värre än tidigare, jag mådde verkligen tjuvtjockt...och helt slut på det så jag gick och la mej!

Jag sov nog redan halv 11 igår och när jag vaknade imorse konstaterade jag att jag sovit mellan 8-9 timmar!

Det minns jag inte när det hände sist! Jag vaknade nog till några gånger, men somnade om på stört igen.

Åh va jag behövde det, lite bot och bättring på det här nu bara :)

Presentation


Jag heter Susy och bor på Åland

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Fråga mig

11 besvarade frågor

Tidigare år

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3
4
5 6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28 29
30
31
<<< Maj 2012 >>>

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards