Susy funderar vidare

Alla inlägg den 11 februari 2012

Av Susy - 11 februari 2012 17:29


Jag är ingen kännare av vin, jag dricker inte vin och jag är noll intresserad av viner, men varje vecka ser jag fram emot att läsa Ellas spalt i Nyan.

Jag läser inte om själva vinerna och sånt, för jag förstår inte mycket av det, men jag läser hennes krönika om hennes och familjens resor i vinvärlden.

De är ljuvliga, hon skriver helt underbart, det är som man var med dem på resan.

De slutar nästan alltid med en extra knorr, med något som får en att le eller bli rörd.

Favoriten hittills var när de pratade med en man som helt exalterad berättade att han hört talas om vrakchampangen som hittats norrut och hon slutade den dagens text med något i stil med:

Vi tittade på varandra och sen berättade vi

  

Har du inte läst dem?

Då har du missat något, gör inte det igen!

Presentation


Jag heter Susy och bor på Åland

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Fråga mig

11 besvarade frågor

Tidigare år

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
<<< Februari 2012 >>>

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards