Susy funderar vidare

Direktlänk till inlägg 17 september 2011

Hemsökelse

Av Susy - 17 september 2011 10:59


Jag undrar om mitt undermedvetna försöker säga mej något eller om flera personer samtidigt vill busa med mej eller vad tusan det nu är som är på gång??


Vaknade i natt för trejde natten med en irritation blandad med en klar myskänsla. Orsaken är killar!!!!

Jag har i tre nätter på raken drömt om killar som så gärnat velat mysas, kramas och pussas med mej. Tre olika killar har det varit också, en per natt liksom!


Den första jag drömde om  hade jag för många år sen en "fling" med utan att vi egentligen fattade det själva, det rann ut i sanden när nån frågade oss om vi var kära i varandra. Tror vi båda blev rädda och båda drog sig tillbaka!


Den andra jag drömde om känner jag inte speciellt väl, men det finns spänning mellan oss eller fanns i alla fall.


Den tredje har jag varit gräsligt kär i. Han gav mej hopp och svek mej om vartannat. Förstod mej aldrig på honom helt och hållet, men kände mej trygg i hans famn.


Okej tänker ni kanske nu, vad gör det om du drömde om dem och varför blev du irriterad??

Jo, alla har fast sällskap, så va tusan ska de hålla på gullas med mej på nätterna liksom???

Jag sa det gång på gång i alla drömmarna: Vad gör du här? Du har sambo! Låt mej vara! Sluta nu!

Samtidigt var deras närmanden väldigt mjuka och rara, kändes mysigt liksom...men näe, killar som är upptagna göre sig icke besvär.

Jag vill inte vara nån orsak till nån brytning, inte ens i drömvärlden!

Been there, done that och det är inget jag är en gnutta stolt över!


 
 
Simon H

Simon H

17 september 2011 11:14

Lycka till med killarna Susy! ;)

http://www.simonkolina.blogg.se

Susy

17 september 2011 11:15

Men tusan Simon!!!
De ska ju låta mej va i fred ju!!!

 
Ingen bild

lilith

17 september 2011 12:21

Fniss...de kanske är utsända i dina drömmar för att göra dig redo och mjuka upp dig inför ett förestående romantiskt möte, som du ännu inte känner till. Lite mental förberedelse liksom... :))

Susy

17 september 2011 12:23

Neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeej!
Vill inga!!!
Så lugnt och skönt utan karl ju :)

 
Ingen bild

lilith

17 september 2011 21:28

Men tänk nu...förutom allt gott sällskap...så rastar han "Viking", bär in ved, skottar uppfarten, drar ut soptunnan till vägen, lagar förmodligen även god mat också, och KAN tvätta. Stryker dessutom sina egna skjortor, och tar dina med om det behövs...Fast han är nog sämre på att diska...men han älskar dig över allt på denna jord och är omtänksam...serverar kaffe på sängen, är tyst när du vill vara ifred...osv, osv... Honom kan du bara inte motstå! :))

Susy

18 september 2011 16:14

Sådana finns inte!!!

 
Ingen bild

santha

18 september 2011 21:56

håller på Lilith här ;) Tror också att du ska mjukas upp... Snart står mr Perfect for Susy där redo för Viking... :)

Susy

19 september 2011 15:34

Han finns inte!
Och jag vill inte ha nån, skickar honom till dej Santha ;)

 
Ingen bild

ammie

19 september 2011 07:14

Du vet vad jag har att säga om saken!

Susy

19 september 2011 15:34

Ja jag håller ju helt med dej :)

 
Ingen bild

lilith

20 september 2011 18:10

Jag vet att sådana finns! En av dem bor med mig... :)) Måste finnas fler än en...eller hur? ;)

Susy

21 september 2011 15:06

Nä, du har nog den enda.

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Susy - Lördag 9 mars 19:49

  Idag när jag hämtade tidningen ur lådan så såg jag att grannens bil var hemma och jag blev rädd. Ja inte för grannen, utan för att bilen var hemma på dagen. Frun i huset ligger nämligen på sjukhuset och är dödssjuk i cancer    Han brukar va...

Av Susy - Söndag 25 feb 08:53

  Jag hade lyckats tövla bort lösenordet hit och det var ett helsike att få tillbaks det. Men nu är det gjort och nu ska jag skriva en blogg...om någonting...eh...vet inte vad jag ska skriva liksom. Så tack och hej för den här gången    ...

Av Susy - Måndag 29 jan 15:06

  Den här katten jag bor ihop med var billig idag vid tid för min tupplur. Plötsligt börjar hon springa runt huset som en galning, jag sa åt henne på skarpen och hon lugnade ner sig. Jag höll precis på att somna när hon började igen    Jag sa...

Av Susy - 31 december 2023 07:39

  Skriva blogg alltså. Det är den sista dagen i månaden och jag har inte fått någon blogg skriven så det är måsta på nu      Inte har det väl hänt så mycket riktigt, men jag firade faktiskt jul hos min brorson med familj eller jag var där någ...

Av Susy - 21 november 2023 08:27

  Faktiskt så är det inte vinter förrän den 1 december!!! Och det är inte jul förrän på Lilla Jul (2 december detta år)!!! Kan ni förstå det?     Det är faktiskt så, men inte många som förstår det och till stan ska jag inte åka just nu för ...

Presentation


Jag heter Susy och bor på Åland

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Fråga mig

11 besvarade frågor

Tidigare år

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
29
30
<<< September 2011 >>>

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards