Susy funderar vidare

Alla inlägg den 8 augusti 2011

Av Susy - 8 augusti 2011 13:19


...eller i alla fall vaknade jag av ett surr i mitt öra i natt.

Vet inte vad det var för djur, men eftersom jag i drömmarnas värld höll på att sortera farliga insekter så var det med lätt panik jag vaknade till liv  


När jag lugnat mej och petat mej i örat 100 gånger så fick jag för mej att det var en tvestjärt...sådana avskyr jag innerligt och ja, jag är nog lite rädd för dem också. Det där gamla skrönan om att de kryper in i öronen och bygger bo där snurrade rejält i min hjärna...och gjorde så jag petade mej i örat några gånger till.

Inte för att jag nånsin hört ett surrande ljud från en tvestjärt, men man vet ju aldrig  


Det var nästan lögn att försöka somna om sen, halvskärrad och blåsten var verkligen högljudd, men ja, nån timme till blev det väl så småningom...men jag är rätt gäspig idag. Tur att jag är tjänstledig hela denna vecka också.


Presentation


Jag heter Susy och bor på Åland

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Fråga mig

11 besvarade frågor

Tidigare år

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3
4
5
6
7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Augusti 2011 >>>

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards