Susy funderar vidare

Alla inlägg den 15 januari 2011

Av Susy - 15 januari 2011 08:44

Igår kväll var jag och såg på teater, min gudson var med på scenen.

Samtidigt fick jag umgås med hans mamma och hans två bröder.

Janå, den yngsta modellen sprang väl sisådär ett maratonlopp medans vi var där så honom såg man mest luftdraget av och den mellersta var med kompisar...så ja, jag träffade dem ju i alla fall

Duktiga var de i alla fall på scen och bitvis riktigt roliga

Det var på Vikingaåsens skola vi var och för mej blev det en nostalgitripp eftersom att de lokaler där skolan ligger nu, var mitt högstadie.

Min gudson har tex klassrummet där vi hade metallslöjd...eller jag hade aldrig det, men salen var där i alla fall.


För att nostalgin skulle bli ännu större så dök min skolkökslärinna, Titti, upp där också. Den här gången berättade jag för henne hur tacksam jag är över allt hon lärt mig och att gag tänker på henne nästan varje gång jag lagar mat.

Hon blev rörd och kontrade med att jag var en snäll och bra elev som hon minns väl. Jag undrade om jag inte var busig, men det sa hon att jag inte var.

Tydligen skötte jag mej där jag trivdes då! Jag trivdes mycket bra med Titti som lärare.

Hon sa även att jag gjort gott i det fortsatta livet, att hon följde med mej.

Synd att vissa tyckte att jag inte skulle fortsätta göra gott bara   


Åkte sen och handlade lite, borde gjort en riktig stor handling eftersom det mesta är slut, men handlingslappen låg hemma och jag hade ett trött huvud efter allt barnstoj.

Men jag fick hem det vikitgaste: morötter, bananer och kattmat   


Presentation


Jag heter Susy och bor på Åland

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Fråga mig

11 besvarade frågor

Tidigare år

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4 5
6
7 8 9
10
11 12
13
14 15 16
17 18 19 20 21
22
23
24
25
26 27
28
29 30
31
<<< Januari 2011 >>>

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards