Susy funderar vidare

Alla inlägg den 12 januari 2011

Av Susy - 12 januari 2011 12:38


....men har fått världens autostrada plogad fram nästan enda fram till huset???

Har ingen aning om vem som gjort det, men snällt var det!


Jag hörde ljudet från maskinen, men gick inte och tittade eftersom jag blivit så van med alla ljud från grävmaskiner och sånt här utanför.

Jag trodde det var grävarna som flyttade på sina maskiner liksom...


Det var en traktor och/eller en liten grävmaskin som fixade det i alla fall, för jag såg dem sen när de kom tillbaks från skogsvägen (det var nog den vägen de skulle fixa).

Men jag såg inte vem som satt i dem.


Hans och jag var just ut och inspekterade och han såg nöjd, men förvånad ut.

Skulle jag vetat det här så skulle jag ha beställt lite snöröjning vid garaget också   

Skyfflade undan lite snö därifrån när jag var där *host, host*. Måste ut med bilen, men det finns risk för att jag fastnar   


Men snällt var det att göra en insats för minska min insnöning i alla fall :)

Tack, vem ni än är!

Presentation


Jag heter Susy och bor på Åland

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Fråga mig

11 besvarade frågor

Tidigare år

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4 5
6
7 8 9
10
11 12
13
14 15 16
17 18 19 20 21
22
23
24
25
26 27
28
29 30
31
<<< Januari 2011 >>>

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards