Susy funderar vidare

Alla inlägg den 7 januari 2011

Av Susy - 7 januari 2011 05:17


Jag har ingen aning om varför jag vaknade så tidigt i morse, hade bara sovit några timmar!

Försökte somna om, men det gick inte och då är det bäst för mej att stiga upp för annars blir jag så himla rastlös och det är inte skoj alls det.


Igår snöstormade det hela dagen och jag stannade inne.

Hans gnällde och nötte hela dagen, vet inte vad som var fel riktigt...om det inte var det att det var mitt fel att det var snöstorm...som om han går ut så himla mycket under vintern annars då liksom...suck...


Idag lär det väl bli att puffa snö då...eller om jag skulle rulla en snögubbe av all snö istället. Det borde ju funka att "ploga" på det sättet också nu när det är kramsnö eller?

Borde ta mindre på en förkyld kropp som inte hittat kondisen ännu och framför allt måste det ju vara roligare :)

Måste testas i alla fall!


Presentation


Jag heter Susy och bor på Åland

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Fråga mig

11 besvarade frågor

Tidigare år

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4 5
6
7 8 9
10
11 12
13
14 15 16
17 18 19 20 21
22
23
24
25
26 27
28
29 30
31
<<< Januari 2011 >>>

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards