Susy funderar vidare

Direktlänk till inlägg 11 februari 2017

Hm...varför har jag en blogg liksom???

Av Susy - 11 februari 2017 10:14


Jag skriver ju nästan aldrig här mera!

Det händer inte mycket i mitt liv nu så jag går bara omkring i min dimma liksom.

Jag tänker väldigt mycket, men samtidigt har jag ingen att dela det med.


Jag provjobbar inte ens mera :(

Jag är nu halvtidssjukskriven och har lämnat in en anhållan om detta till FPA...fanken vet när jag får svar på den liksom :(

Hoppas jag får ja i alla fall...


Jag hoppas jag så småningom kan börja jobba mera, att jag kan jobba heltid igen liksom och alla dagar.

Nu går det två dagar och sen måste jag vila igen...minst 2 dagar...suck och stön!


Näe...nu ska jag sluta skriva...vill ju inte deppa ner er helt liksom...om nu någon läser detta...


 
 
Ingen bild

Annagonzo

11 februari 2017 11:08

Vilken fin katt du har på headern. Är den din egen ?

Susy

13 februari 2017 09:48

Det var min egen, han dog tyvärr för några år sen :(

 
Ingen bild

Mona

27 februari 2017 10:53

Läser och finns här!
Förstår att det känns drygt, trist å ledsamt men vill att du ska veta att jag tycker du är stark som kämpar på, många skulle bara ha gett upp men du tar tag i varje dag på dom sätt du kan!!
Jobbar med många som har liknande problem och som sagt många ger bara upp.. Det är en tuff situation och du är en tuff tjej! Kram

Susy

27 februari 2017 18:23

Skulle jag inte kämpa på så skulle jag ju dö och ja, jag är väl inte intresserad av det ännu då :)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Susy - Lördag 9 mars 19:49

  Idag när jag hämtade tidningen ur lådan så såg jag att grannens bil var hemma och jag blev rädd. Ja inte för grannen, utan för att bilen var hemma på dagen. Frun i huset ligger nämligen på sjukhuset och är dödssjuk i cancer    Han brukar va...

Av Susy - Söndag 25 feb 08:53

  Jag hade lyckats tövla bort lösenordet hit och det var ett helsike att få tillbaks det. Men nu är det gjort och nu ska jag skriva en blogg...om någonting...eh...vet inte vad jag ska skriva liksom. Så tack och hej för den här gången    ...

Av Susy - Måndag 29 jan 15:06

  Den här katten jag bor ihop med var billig idag vid tid för min tupplur. Plötsligt börjar hon springa runt huset som en galning, jag sa åt henne på skarpen och hon lugnade ner sig. Jag höll precis på att somna när hon började igen    Jag sa...

Av Susy - 31 december 2023 07:39

  Skriva blogg alltså. Det är den sista dagen i månaden och jag har inte fått någon blogg skriven så det är måsta på nu      Inte har det väl hänt så mycket riktigt, men jag firade faktiskt jul hos min brorson med familj eller jag var där någ...

Av Susy - 21 november 2023 08:27

  Faktiskt så är det inte vinter förrän den 1 december!!! Och det är inte jul förrän på Lilla Jul (2 december detta år)!!! Kan ni förstå det?     Det är faktiskt så, men inte många som förstår det och till stan ska jag inte åka just nu för ...

Presentation


Jag heter Susy och bor på Åland

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Fråga mig

11 besvarade frågor

Tidigare år

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2017 >>>

Sök i bloggen

RSS


Skapa flashcards