Susy funderar vidare

Alla inlägg den 26 juni 2016

Av Susy - 26 juni 2016 17:36


Ja det är jag väl vanligen, men är det mer än vanligt just nu :(

Midsommar har gått förbi och inte har det hänt något speciellt direkt.

Jag hängde upp midsommarkronan utanför här så jag antar att den just blev blöt då det regnade...nåja, den har fått hålla i många år nu.

Förresten är det bara jag som ser den så det spelar nog ingen roll hur den ser ut :)


Jag lagade nypotatis, ägghalvor, sill och sallad till lunch både på midsommarafton och -dagen.

Det var ovanligt gott...jag känner inte smaker som förut, men det är i alla fall bättre än tidigare :)


Idag har jag spikat fast lite spikar på taket som hade börjat glida ut och även rensat två korta och smala hängrännor på skit. Brr...vilket skick de var i alltså.

Men nu är de rensade och stegen   jag använde och som stod sned vid båda hängrännorna är nu parkerad på sin vanliga plats och jag överlevde den här gången också ;)

Men sen var jag lika slut igen...så det är väl bara att vila då!


Presentation


Jag heter Susy och bor på Åland

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Fråga mig

11 besvarade frågor

Tidigare år

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2016 >>>

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards