Susy funderar vidare

Alla inlägg den 10 november 2015

Av Susy - 10 november 2015 12:14


Igår var jag på fysioterapi igen. Jag blev inte tejpad igen och skulle ta bort tejpen som satt på axeln själv.

Det lät jättebra tyckte jag...tills jag försökte få loss den, med en arm som inte funkar som den ska...det var fanken inte lätt inte. Men eftersom jag är envis så gick det ju...till slut :)


Sedan var jag till läkaren på hälsocentralen, som kollade blodtrycket...som var okej...och så pratade vi lite också.

Det är konstigt att jag   får så gott intryck av alla läkare, förutom den jag ska gå till mest liksom.

Han här sa i  alla fall att jag skulle få gå till hälsocentralen sedan på kontroller, efter att jag är i arbetsskick alltså :) Då släpper rehab mig :)


Efter detta skulle jag käka på stan och det var där det där med rubriken inträffade.

Det satt tre killar vid ett bord...de satt med en varsin telefon och glodde på skärmarna...och skrattade emellanåt...åt sitt eget eller jag vet inte om de glodde  på samma sak.

Det såg i alla fall helt galet ut!

Tur att inga jag har en sådan däringa telefon :)


Presentation


Jag heter Susy och bor på Åland

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Fråga mig

11 besvarade frågor

Tidigare år

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2015 >>>

Sök i bloggen

RSS


Skapa flashcards