Susy funderar vidare

Alla inlägg den 7 september 2015

Av Susy - 7 september 2015 11:37


Såg att  jag skrivit ett inlägg som hette läkare redan, minns inte allt som stod i det, men här kommer ett till :)


När jag var på Rehab sist så blev jag undersökt av samma läkare som jag gått till i över ett år.

Undersökt ja, plötsligt undersökte hon mig!!

Det har hon inte gjort tidigare...bara skrivit konstiga kommentarer till andra läkare osv.

Hon har känt om trycket i mina båda händer varit likadant och tagit blodtrycket en gång och det är allt!

Det var en bättre gång hos henne. Hon har varit konstig varannan gång jag varit till henne.

Kanske det var för att jag direkt sade åt henne att jag visste om att hon skrivit konstigheter till en  annan läkare.

Det måste ha blivit missförstånd sa hon...hm...ja den dagen jag tar ut mina journaler så vet jag vad hon riktigt skrev åt honom.


Nåja, sist så kom hon på att jag nog behövde gå till psykolog.

Det sa hon visserligen, men jag har inte tänkt så mycket  på det...känner mig rätt stabil i  hjärnan liksom.

Förutom att jag är ännu mer förvirrad nu än tidigare då ;)

Idag ringde en psykolog upp mig för att diskutera och ja vi kom väl fram till att jag ska åka dit för en testomgång då.
Inte visste hon heller om jag behövde det eller ej, men det ska väl visa sig :)

Så ja, jag ska testa på det.

Det lär vara som ergoterapin ungefär....det har jag ju varit på hur många gånger som helst liksom.

Jag hör väl av mig efteråt sen igen...om jag kommer ihåg det...

Man kan ju inte minnas allt ;)


Presentation


Jag heter Susy och bor på Åland

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Fråga mig

11 besvarade frågor

Tidigare år

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2015 >>>

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards