Susy funderar vidare

Alla inlägg den 20 augusti 2015

Av Susy - 20 augusti 2015 17:59


...så jag får väl se till att skriva något nu då :)

Fast det blir inga mycket, jag har varit på Rehab i två veckor och är helt slut!

Inte för att det är så många grejer jag gör, men det fysioterapeuten gör med mig så gör mig helt slut!

Ja, jag behöver göra det, men fy tusiken va det tar på!


Idag tog jag dock i för jag började med att besikta bilen, sen hann jag till Rehab och såg schemat och då skulle jag nästan direkt på fysio. Pust!

Hann med att just och just äta lunch, sen skulle jag vara på röntgen. Där fick jag i och för sig vänta, men jag var redan stressad liksom.

Hann tillbaks och så kom ergoterapeuten till mig. Hon skulle tack å lov bara berätta lite om vad som gjorts klart osv.

Fick lov att äta efterrätten efter detta, eftersom jag inte hann med den efter lunchen.

Då kom en sköterska och tog blodtrycket på mig...

Sen åkte jag hemåt, via en affär...där jag märkte att jag hade lyktorna på bilen på...suck och stön!

De måste ju varit på sen jag besiktade bilen...på morgonen alltså.

Undrar varför han däringa besiktningsgubben hade vridit på dem och sen lämnat dem på liksom???

Tack å lov att jag har nytt batteri och det klarade av att låta lyktorna vara på så länge.


Och nu är jag hemma och  har varit det ett tag och jag är trött, så tusans trött....sova, sova, sova....zzzzzzz....


Presentation


Jag heter Susy och bor på Åland

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Fråga mig

11 besvarade frågor

Tidigare år

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2015 >>>

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards