Susy funderar vidare

Alla inlägg den 14 juli 2015

Av Susy - 14 juli 2015 11:37


Ja min bil går inte så bra just nu...den vill inga ladda batteriet liksom.

När jag var till kyrkogården häromsistens så vägrade den starta när jag skulle därifrån   

Åh så trött jag var...och så kom det två tjejer precis när jag försökte öppna min motorhuv och frågade om allt var okej.

Det var det ju inte :(

Men så hade jag startkablar och så fixade vi till det med deras bil :)

Körde en omväg hem, men nja ha liksom, den gick inte igång ändå :(


Igår skulle jag på ergoterapi så jag fick lov att fråga Ammie om hon kunde hämta mig.

Det kunde hon och hon gjorde det med sin mammas bil (mamman var med också) för de skulle in till stan.

Sen blev jag hämtad av grannen som ändå skulle in till stan och handla fick jag också göra för det skulle hon också :)

Så det löste sig igår för mig :)


Idag ringde jag till bilfirman som brukar kolla på min bil...jag frågade om de kunde kolla när jag bytte batteri senast. Jag var fortfarande övertygad om att det var just...hm....det var 6 år sen   

Så länge sen det var just...åh ja  ja...dags att peta in  ett nytt då...äsch då...



Presentation


Jag heter Susy och bor på Åland

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Fråga mig

11 besvarade frågor

Tidigare år

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2015 >>>

Sök i bloggen

RSS


Skapa flashcards