Susy funderar vidare

Direktlänk till inlägg 10 april 2015

Svart

Av Susy - 10 april 2015 12:36


Så var det dags att blogga igen då!

Tjoho eller något sånt ;)

Nåja, humöret är lite bättre än sist men ja, det kunde vara bättre.


Till rubriken nu då så jag får det gjort.

Jag färgade håret idag...svart förstås, finns inga andra färger i mitt hår :)

Jag använde en ny sorts färg och det märktes...jag är helsvart i hårbotten!!

Och väldigt fläckigt svart runt kanterna på hårbotten...eh...någon måste ha satt på färgen ojämnt liksom ;)

Nåja, jag behövde ju inte fara någonstans idag så ja...

Jag var efter posten efteråt, men vill nu någon tycka något om mitt hår får de vällan säga till då :)

Och de lär kunna säga något i flera dagar nu...man ska hålla på hårtvättarna när det är nyfärgat sa alltid min mamma...som var frissa :)


Så det var alltså håret då och annars finns det väl inte så mycket att berätta...livet går på och livet är rätt trist.

Mest för att jag inte orkar göra så mycket...det blir mest vila liksom.

Och därav det usla  humöret tror jag...och min konstiga hjärna som ser till att den tänker konstiga tankar om allt.

Det måste ha med stroken att göra, för visst kunde jag tänka negativt tidigare också, men just nu är det galet.

Nåja, skulle jag inte vara så stark i mig själv så skulle jag nog deppa ihop...men jag skiter i det tror jag :)

 
 
Ingen bild

eivor.lindstroem@gmail.com

10 april 2015 13:26

Skönt att du är kvar som bloggare, jag skulle sakna dej efter att ha läst dina funderingar i så många år. trevlig helg!

Susy

24 april 2015 12:15

Visst är jag kvar, men jag skriver rysligt sällan nu för tiden!

 
Ingen bild

ammie

19 april 2015 19:55

Vi får träffas och ha lite trevlig samvaro. Från och med torsdag blir jag sjukskriven några veckor.

Susy

24 april 2015 12:17

Aha, här var ditt meddelande till mig. Jag hade glömt att ta bort att jag måste godkänna svaren..suck och stön :(
Klart vi kan umgås lite nu när du är sjukskriven.

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Susy - Fredag 19 april 18:33

  Jag har varit sjuk, riktigt sjuk alltså. Jag började med magsjuka, jag spydde helt plötsligt en morgon och mådde fruktansvärt illa resten av dagen. Jag fortsatte detta i 2 dagar till!!! Jag åt en banan första dagen, andra dagen ett knäckebr...

Av Susy - Lördag 9 mars 19:49

  Idag när jag hämtade tidningen ur lådan så såg jag att grannens bil var hemma och jag blev rädd. Ja inte för grannen, utan för att bilen var hemma på dagen. Frun i huset ligger nämligen på sjukhuset och är dödssjuk i cancer    Han brukar va...

Av Susy - Söndag 25 feb 08:53

  Jag hade lyckats tövla bort lösenordet hit och det var ett helsike att få tillbaks det. Men nu är det gjort och nu ska jag skriva en blogg...om någonting...eh...vet inte vad jag ska skriva liksom. Så tack och hej för den här gången    ...

Av Susy - Måndag 29 jan 15:06

  Den här katten jag bor ihop med var billig idag vid tid för min tupplur. Plötsligt börjar hon springa runt huset som en galning, jag sa åt henne på skarpen och hon lugnade ner sig. Jag höll precis på att somna när hon började igen    Jag sa...

Av Susy - 31 december 2023 07:39

  Skriva blogg alltså. Det är den sista dagen i månaden och jag har inte fått någon blogg skriven så det är måsta på nu      Inte har det väl hänt så mycket riktigt, men jag firade faktiskt jul hos min brorson med familj eller jag var där någ...

Presentation


Jag heter Susy och bor på Åland

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Fråga mig

11 besvarade frågor

Tidigare år

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2015 >>>

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards