Susy funderar vidare

Alla inlägg den 31 mars 2015

Av Susy - 31 mars 2015 19:43


Ja nu säger jag åt mig själv alltså!

Jag orkar baske mig ingenting efter en dag borta!!


I måndags (igår) var jag äntligen och klippte mig, det behövdes verkligen.

Eftersom jag var i trakten så passade jag på att handla på Mattssons också.

Jag har inte varit dit sen före stroken!!!

Jag tror jag var dit i juli liksom...herregud vad tiden går...


På vägen hem började det snöa...det hade snöslaskat även på vägen dit, men ja det gick liksom på något sätt.

Jag insåg att det väl var därför jag inte hittade några påskliljor till gravarna...hm...

Nåja, de får  ha vinterns prydnader kvar lite till då...


Det blev vitt av snöandet, men det mesta har nu smält bort igen tack å lov...jag har sommardäck på bilen och tänker inte byta!

Så ja, det kanske är bra att jag inte orkat något idag...för jag kunde i alla fall inte köra bort idag.

Men fy sjutton för dessa dagar när jag inte orkar någonting...hoppas det är bättre imorgon!


Presentation


Jag heter Susy och bor på Åland

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Fråga mig

11 besvarade frågor

Tidigare år

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2015 >>>

Sök i bloggen

RSS


Skapa flashcards