Susy funderar vidare

Alla inlägg den 2 mars 2015

Av Susy - 2 mars 2015 17:52


Äntligen, äntligen, äntligen   


Jag har körkort igen   


Egentligen behöver jag väl inte skriva något mer  idag, ni förstår lyckan alltså :)

Men jag ska vällan skriva lite till ändå.

Efter en lång tid med en massa märkligheter och diverse konstigheter från läkare osv på rehab osv så har jag äntligen kunnat hämta mitt körkort idag :)

Jag borde ha fått det mycket tidigare, men det var något med...hm...ja läkarens inte varande på plats kanske man kunde säga om man är snäll....

Nåja, körkortet har jag och Ammie varit och hämtat idag och det kändes så jäkla bra att jag fick tårar i ögonen direkt när jag höll det i handen igen :´)

Och när Ammie ropade grattis åt mig :´)

Äsch :´)


Nu var det bara bilen till då...

Den har stått stilla i över ett halvår...den har liksom ingen ström mera...

Den har sommardäck på sig, den har inte blivit besiktad...osv

Sommardäcken är väl sin sak, man får faktiskt köra med sommardäck nu och det går ju liksom, men ja....

Jag ska sätta på batteriladdaren imorgon och sen förhoppningsvis kunna starta den framåt kvällen.

Få se om jag får på vinterdäcken, jag tror det, men det är mycket jag tror att jag klarar av som jag inte klarar av...eller om jag skulle ta och köra med sommardäcken...ja det är mycket nu!


Men ja jäklar, jag har körkort igen, sug på den ni :)


Presentation


Jag heter Susy och bor på Åland

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Fråga mig

11 besvarade frågor

Tidigare år

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2015 >>>

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards