Susy funderar vidare

Direktlänk till inlägg 14 januari 2015

Mellan hopp och förtvivlan

Av Susy - 14 januari 2015 11:56


Ja nu är det väl inte så dramatiskt som det låter i rubriken, men ja, det är irriterande.

Jag fick i måndags hem ett läkarintyg som borde ha gjort så jag fick tillbaks körkortet :)

Glad i hågen gick jag till polisen för att hämta körkortet...men nähä, inga fick jag det inga :(

Näe, inga gick ju det med bara ett från ögonläkaren (fast det hade rehab-läkaren påstått att skulle gå), utan jag behövde ett från en "vanlig" läkare också.

Suck och stön och stånk!

Ringde upp läkaren idag på rehab...jaha ja, så har hon bestämt sig för att jag inte kan få körkortet innan jag har gjort några tester till?!?

What???

Vad skulle hon gjort om jag fått körkortet igår då???

Fanken också, man blir ju förbannad...men ja, kanske jag ska vara lika nöjd att slippa köra i denna ishalka!


 
 
Ingen bild

Elli

15 januari 2015 15:47

Verkligen surt med folk som inte har koll på vad som gäller fast det är deras jobb att veta, men håller med det du skrev att du skall vara glad att du inte behöver köra i den här halkan. Riktigt läskigt mellan varven. Fortsätt krya på dig, du är nog snart bilburen igen.

Susy

16 januari 2015 21:35

Jo fy fanken va hemskt det var bara att gå i den här halkan!
Tack och jag hoppas jag snart kan köra själv igen :)

 
Ingen bild

Mona

16 januari 2015 13:20

Va drygt!! En blir ju så låst utan körkort och har dom sagt att du ska få det tillbaks så förstår jag att besvikelsen är stor! ..och även om du fått det tillbaks så är du inte tvungen att köra när det är halt.. :) Hoppas det löser sig inom kort! ..och att dina krafter återkommer lite snabbare än beräknat! Kramar å krya

Susy

16 januari 2015 21:37

Nä, jag behöver inte köra när det är halt, sant :)
Ja jag hoppas mina krafter återkommer snart för det är trist att vara trött och slut hela tiden! Kramar tillbaks!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Susy - Fredag 19 april 18:33

  Jag har varit sjuk, riktigt sjuk alltså. Jag började med magsjuka, jag spydde helt plötsligt en morgon och mådde fruktansvärt illa resten av dagen. Jag fortsatte detta i 2 dagar till!!! Jag åt en banan första dagen, andra dagen ett knäckebr...

Av Susy - Lördag 9 mars 19:49

  Idag när jag hämtade tidningen ur lådan så såg jag att grannens bil var hemma och jag blev rädd. Ja inte för grannen, utan för att bilen var hemma på dagen. Frun i huset ligger nämligen på sjukhuset och är dödssjuk i cancer    Han brukar va...

Av Susy - Söndag 25 feb 08:53

  Jag hade lyckats tövla bort lösenordet hit och det var ett helsike att få tillbaks det. Men nu är det gjort och nu ska jag skriva en blogg...om någonting...eh...vet inte vad jag ska skriva liksom. Så tack och hej för den här gången    ...

Av Susy - Måndag 29 jan 15:06

  Den här katten jag bor ihop med var billig idag vid tid för min tupplur. Plötsligt börjar hon springa runt huset som en galning, jag sa åt henne på skarpen och hon lugnade ner sig. Jag höll precis på att somna när hon började igen    Jag sa...

Av Susy - 31 december 2023 07:39

  Skriva blogg alltså. Det är den sista dagen i månaden och jag har inte fått någon blogg skriven så det är måsta på nu      Inte har det väl hänt så mycket riktigt, men jag firade faktiskt jul hos min brorson med familj eller jag var där någ...

Presentation


Jag heter Susy och bor på Åland

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Fråga mig

11 besvarade frågor

Tidigare år

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2015 >>>

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards