Susy funderar vidare

Direktlänk till inlägg 23 november 2014

Jag finns ännu

Av Susy - 23 november 2014 10:53


Ja så är det, jag finns, men det är inte så mycket mera.

Livet känns väldigt trist utan Hans, men tjata inte om att jag borde skaffa mig en ny katt för det är för tidigt!

Hans var en del av mitt liv länge, han är mycket saknad :´(

Ibland känns livet okej, men oftast är det rätt trist och tomt.

Skulle jag ha körkortet kvar så skulle det kännas bättre, jag skulle kunna ta mig överallt utan behöva nojsa med vänner (hm...bara en vän har jag nojsat på ännu) eller ta taxi.

Jag tror jag är i skick att köra (vilket jag nog varit hela tiden), men ja, det var det där med att få ett läkarintyg också...nu när det är strejk och så...

Inte för att läkarna strejkar, men ja, det är inte så lätt.

Förhoppningsvis så löser det sig så småningom.

Ja ja, livet går vidare...det är bara tommare nu.


 
 
eivor.lindnstroem@gmail.com

eivor.lindnstroem@gmail.com

23 november 2014 16:48

Jag önskar dig verkligen lycka till med tillfrisknandet och att du snart hittar tillbaka till glädjen. Det är ju som vi är vana att se dig.

http://Eivor

Susy

23 november 2014 19:43

Ja, nångång ska jag väl komma tillbaks som mig.

 
eivor.lindstroem@gmail.com

eivor.lindstroem@gmail.com

23 november 2014 16:50

Det är väldigt konstigt att jag blivit utskickad från min länk till dig. Jag skrev dessutom fel mailadress...men rättar det nu...är något fel.?

http://Eivor

Susy

23 november 2014 19:45

Konstigt att det blev så, jag vet inte varför det blev så.
Kanske du inte behöver skriva din mailadress?
Eller jag vet inte egentligen.

 
Ingen bild

Tojs

24 november 2014 17:07

Förstår känslan med kisse, ingen kan ersätta den man saknar, jag kan sitta med mina 4 gosisar runt mig och gråta efter Tussie som dog för 20 år sen. Vi kattanter är allt lite knäppa :)
Kramis

Susy

27 november 2014 18:54

Så sant, vi är lite knäppa vi kattmänniskor, men vi är bra ändå :)
Kram

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Susy - Fredag 19 april 18:33

  Jag har varit sjuk, riktigt sjuk alltså. Jag började med magsjuka, jag spydde helt plötsligt en morgon och mådde fruktansvärt illa resten av dagen. Jag fortsatte detta i 2 dagar till!!! Jag åt en banan första dagen, andra dagen ett knäckebr...

Av Susy - Lördag 9 mars 19:49

  Idag när jag hämtade tidningen ur lådan så såg jag att grannens bil var hemma och jag blev rädd. Ja inte för grannen, utan för att bilen var hemma på dagen. Frun i huset ligger nämligen på sjukhuset och är dödssjuk i cancer    Han brukar va...

Av Susy - Söndag 25 feb 08:53

  Jag hade lyckats tövla bort lösenordet hit och det var ett helsike att få tillbaks det. Men nu är det gjort och nu ska jag skriva en blogg...om någonting...eh...vet inte vad jag ska skriva liksom. Så tack och hej för den här gången    ...

Av Susy - Måndag 29 jan 15:06

  Den här katten jag bor ihop med var billig idag vid tid för min tupplur. Plötsligt börjar hon springa runt huset som en galning, jag sa åt henne på skarpen och hon lugnade ner sig. Jag höll precis på att somna när hon började igen    Jag sa...

Av Susy - 31 december 2023 07:39

  Skriva blogg alltså. Det är den sista dagen i månaden och jag har inte fått någon blogg skriven så det är måsta på nu      Inte har det väl hänt så mycket riktigt, men jag firade faktiskt jul hos min brorson med familj eller jag var där någ...

Presentation


Jag heter Susy och bor på Åland

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Fråga mig

11 besvarade frågor

Tidigare år

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2014 >>>

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards