Susy funderar vidare

Direktlänk till inlägg 28 juli 2014

Vad är det för fel?

Av Susy - 28 juli 2014 10:07


Jag vet inte vad det är för fel på mig just nu, jag har ingen aning.

Jag kan inte skriva som jag ska eller något annat just nu.

Inget händer liksom, ni skulle bara veta hur mycket problem den här texten ställer till med.

Jag skriver hur mycket fel som helst.

Jag sov hur länge som helst i lördags och gick och spydde hela dagen.

Jag bara är...orkar inte mer en det.

Fan också, hade ju tänkt göra något nu.....


 
 
Ingen bild

Elli

28 juli 2014 17:16

Jag tycker du skall försöka få en läkartid, även fast jag vet hur mycket du avskyr det. Så där skall man inte gå omkring och må! Kram och krya!

Susy

30 juli 2014 09:30

Usch för att måsta träffa en läkare!
Men jag förstår vad du menar...

 
Ingen bild

Mona

28 juli 2014 19:51

Har klurat lite på vart du tagit vägen och det jag hör låter inte bra nånstans.. Dricker du tillräckligt med vätska?! Jag låg förra helgen med vätskebrist, mådde jätteilla och svimmade så jag va till doktorn och jag hade kraftig vätskebrist.. Lätt att få i värmen! Dom sa att minst 3 vätska när det är såhär varmt och se till att få lite salt åxå.. Krya på dig!! Kramar

Susy

30 juli 2014 09:32

Jag dricker nog inte tillräckligt, försöker dricka mer men det går inte om jag inte tänker efter.

 
Ingen bild

ammie

29 juli 2014 23:16

Kan du ha fått nån slags magsjuka? För jag har nämligen mått uruselt i magen samt mått illa och vi träffades ju på fredagen. Fast jag tillika inte riktigt vill tro det, så blev jag nästan misstänksam på hamburgaren vi åt. Jag mådde skit hela lördagen och mår inte hundra procent bra ännu.

Susy

30 juli 2014 09:34

Jag spydde i lördags, flera gånger så nog kan hamburgaren gett sådant :/
Jag mår jättekonstigt och har svårt att skriva och har glömt lösenord och sånt :(

 
Ingen bild

AMMIE

30 juli 2014 11:35

Om du höll på spydde så blev du antagligen mer uttorkad än man redan blir i värmen, så "hjärnproblemen" beror kanske på det. Jag har med gott samvete proppat i mej chips, tror att man behöver saltet eftersom man svettas. För mig som aldrig blir törstig, så hjälper det också till att få mej att dricka.

Susy

1 augusti 2014 10:59

Jag vet inte vad jag skrev åt dig, men jag spydde flera gånger. Jag måste få i mig mer salt, helt klart.

 
Ingen bild

eivor.lindstroem@gmail.com

4 augusti 2014 21:17

Inte låter det där bra neej. Men det kan vara värmen som spelar kroppen många spratt. Jag fick solsting förra onsdagen efter att stått i solen och tvättat mattor. Mådde illa,huvudvärk, tappade matlusten, kände mig smått berusad och febrig. Dagen efter var det över. Men jag hade säkert vätskebrist. Att dricka är jätte viktigt. Hoppas du mår bättre nu. sköt om dig vännen!

Susy

31 augusti 2014 13:02

Tack så mycket!

 
Ingen bild

Patricia

27 augusti 2014 11:13

Nej nu vill man nog börja få nåt livstecken från dig! Hur är det med dig?

Susy

31 augusti 2014 13:04

Det är fortfarande uselt, men jag är vid liv :)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Susy - Fredag 19 april 18:33

  Jag har varit sjuk, riktigt sjuk alltså. Jag började med magsjuka, jag spydde helt plötsligt en morgon och mådde fruktansvärt illa resten av dagen. Jag fortsatte detta i 2 dagar till!!! Jag åt en banan första dagen, andra dagen ett knäckebr...

Av Susy - Lördag 9 mars 19:49

  Idag när jag hämtade tidningen ur lådan så såg jag att grannens bil var hemma och jag blev rädd. Ja inte för grannen, utan för att bilen var hemma på dagen. Frun i huset ligger nämligen på sjukhuset och är dödssjuk i cancer    Han brukar va...

Av Susy - Söndag 25 feb 08:53

  Jag hade lyckats tövla bort lösenordet hit och det var ett helsike att få tillbaks det. Men nu är det gjort och nu ska jag skriva en blogg...om någonting...eh...vet inte vad jag ska skriva liksom. Så tack och hej för den här gången    ...

Av Susy - Måndag 29 jan 15:06

  Den här katten jag bor ihop med var billig idag vid tid för min tupplur. Plötsligt börjar hon springa runt huset som en galning, jag sa åt henne på skarpen och hon lugnade ner sig. Jag höll precis på att somna när hon började igen    Jag sa...

Av Susy - 31 december 2023 07:39

  Skriva blogg alltså. Det är den sista dagen i månaden och jag har inte fått någon blogg skriven så det är måsta på nu      Inte har det väl hänt så mycket riktigt, men jag firade faktiskt jul hos min brorson med familj eller jag var där någ...

Presentation


Jag heter Susy och bor på Åland

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Fråga mig

11 besvarade frågor

Tidigare år

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2014 >>>

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards