Susy funderar vidare

Alla inlägg den 21 juli 2014

Av Susy - 21 juli 2014 09:01


I lördags gick Ålands första prideparad av stapeln.

Jag insåg att jag inte kunde gå den med mina skröpliga ben och planen hade nog hela tiden varit att bara se den gå förbi.

Jag gick upp på stan och försökte hitta någon plats att sitta på i skuggan...hm...där var det fullt...överallt!

Träffade en vän på stan och vi hittade ett ledigt bord på Julius och det stod i skuggan :)

Nu slapp jag uppleva paraden ensam och hade trevligt sällskap i väntan på den.


Efter lite väntan så kom de!

Åh, det var så härligt att se och höra :)

Jag stod där med tårar i ögonen för att det var så många som var med :´)

Jag knäppte en massa foton, vilket gjorde att jag missade en massa vänner som var med i paraden, men många av dem fastnade i alla fall på fotona :)

Vilken upplevelse det var :)

Glädje, engagemang och kärlek :)

Jag delar inte alla foton på paraden här, men de finns på min facebook sida.

En bild delar jag i alla fall:

 

Jag hoppas verkligen det här blir en tradition för nästa år ska jag spara på benen under dagen eller ännu hellre, inte längre ha skröpliga ben :)

För nästa år vill jag också gå med bland alla glada och färgranna...måste hitta lite mer färgglatt och regnbågsfärgat till dess bara :)


Presentation


Jag heter Susy och bor på Åland

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Fråga mig

11 besvarade frågor

Tidigare år

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2014 >>>

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards