Susy funderar vidare

Alla inlägg den 13 juli 2014

Av Susy - 13 juli 2014 12:26

Igår lyckades jag äntligen komma mig för att blåsa löv vid garageinfarten!

Det var på tiden, men fördelen med att jag väntade var att löven var rejält sönderkörda till smulor och klart lättare att blåsa iväg än hela löv :)

Sen spolade jag av plattan också och lyckades blöta ner mig själv när munstycket skruvad upp sig, men det var rätt skönt med en liten dusch.


Efter jag hade vilat lite inne så gick Hans ut och då passade jag på att dammsuga, händer inte så ofta att han går ut på dagarna i denna hetta så jag måste liksom passa på.

Han är livrädd för dammsugaren eller ja, det är väl ljudet av den som skrämmer honom och som kattpersonal så försöker jag undvika så mycket obehag som möjligt för honom.


Efter det så funderade jag på om jag skulle ta och klippa lite äng också, men tänkte att det fick vällan vara nog med stolleprov för en skraltig kropp på en dag.

Det visade sig vara en god idé för jag kan inte påstå att min arma höger arm mår bra idag :/


Fast kanske jag skulle prova på att klippa lite äng idag ändå....funderar lite på saken...


Presentation


Jag heter Susy och bor på Åland

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Fråga mig

11 besvarade frågor

Tidigare år

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2014 >>>

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards