Susy funderar vidare

Alla inlägg den 5 juli 2014

Av Susy - 5 juli 2014 13:26


I Hammarland finns bara en affär och den ligger nästan i andra ändan av kommunen för min del.

Detta betyder att jag sällan åker dit, fast under min tid som vikarie på dagis var jag dit rätt ofta :)


Idag åkte jag dit för att fylla på lagret lite grann.

I vanlig ordning träffade jag på folk jag sällan ser och ett dagisbarn kom fram och hälsade glatt på mig :)

Det gjorde mig så glad så jag ler ännu...gullungar :)


Hugos har diverse grejer och jag slutar aldrig imponeras över att de tar in nyheter fort och har udda saker som andra och större affärer inte har.


Idag lyckades jag hitta:
- De nya Ballerinakexen (ja, jag har gått på reklamen, jag är en sucker för nyheter)

- Hellosan fotkräm (säljs annars bara på apoteket här på Åland)

- Små hårsnoddar (som passar mina klena flätor)

Och då sökte jag inte efter något av dem, plötsligt fanns de bara där framför mig.


Tack Hugos inköpare, ni tänker som mig ni :)


Presentation


Jag heter Susy och bor på Åland

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Fråga mig

11 besvarade frågor

Tidigare år

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2014 >>>

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards