Susy funderar vidare

Alla inlägg den 28 juni 2014

Av Susy - 28 juni 2014 18:54


I torsdags lagade jag mig iväg till stan för att träffa en vän och hennes två döttrar.

Hon hämtade pizza åt oss och vi skulle äta ute.

När jag satte mig ner på stolen så kändes den som den gled och plötsligt låg jag på stolen.

Och den gick sönder :(

När man är tung så är det en av ens mardrömmar :(

Nu påstod min vän att den antagligen gled utanför kanten på altanen och att den gick sönder för att den var  murken.

Jag ville betala för den, men det fick jag inte :(

Och inte fick jag betala för pizzan heller :(

Tur att jag hade choklad med mig som lite plåster på stolen ;)


I morse ringde min mobil kl. 6!!!

Jag var vaken, som tur var, annars skulle jag nog blivit livrädd.

Personen som ringde var långt ifrån nykter och förstod inte att natten blivit morgon liksom...hm....

Nåja, det blev ett rätt långt och rörigt samtal, men jag blev i alla fall utnämnd till en trevlig och ärlig tjej.

Sånt ska man väl lyssna på va?

Ni vet det där med att man får reda på sanningen från barn och fyllon ;)


Presentation


Jag heter Susy och bor på Åland

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Fråga mig

11 besvarade frågor

Tidigare år

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2014 >>>

Sök i bloggen

RSS


Skapa flashcards