Susy funderar vidare

Alla inlägg den 25 juni 2014

Av Susy - 25 juni 2014 06:29

Igår åkte jag in till stan på ett möte, det gick helt ok och sen åt jag lunch på thaistället vid bussplan.

Där var jag ensam eftersom klockan var runt 14.

Från köket hördes högljudda diskussioner på thai.

Jag förstod förstås ingenting och var först lite irriterad på att det var så högljutt, men sen skärpte jag till mig och slutade sura.

De hade väl också rätt att prata på när det är lite lugnare liksom, med ändrad inställning så började det roa mig istället :)


Jag åkte sen iväg och köpte blommor till gravarna....nu ska jag bara få dem dit också!

Jag skulle även handla lite, men vek in till Feja innan det.

Jag har inte varit dit sen de flyttade så jag gick omkring där och häpnades över hur mycket grejer de hade där som inte har med städning att göra.

Plötsligt får jag syn på gummistövlar!!

Rusar förstås dit och börjar riva i dem, hittade en sort som ropade mitt namn.

Hittade inte rätt storlek och suckade tungt....men plötsligt hittade jag en hög till med lådor och där fanns min storlek :)

Behövde dem ju :)

 

Visst står det Susy på dem?

Till och med en annan gummistövelsökade person som jag inte känner tyckte de var som gjorda för mig :)

Äntligen ett par gummistövlar som inte har några extra hål :)

Att de är tuffa också är bara en bonus :)


Presentation


Jag heter Susy och bor på Åland

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Fråga mig

11 besvarade frågor

Tidigare år

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2014 >>>

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards