Susy funderar vidare

Alla inlägg den 19 juni 2014

Av Susy - 19 juni 2014 18:30


....ska man ha mat!

Så tycker en viss katt i detta hushåll.

Nu är det så att hans mamma oftast stiger upp två gånger per natt/morgon eftersom hon sover väldigt hackigt.

Men det spelar ingen roll, då man stiger upp ska man ha mat säger Hans :)


Detsamma gäller när jag kommer hem, även om jag bara varit bort en kort stund så ska man ha mat när jag kommer hem!

Får han alltid som han vill?

Nja, inte alla gånger...men många.


Eftersom han inte vill äta nästan någon kattmat mera så kokas det fisk i tid och otid här...och det ges rått kött och köttfärs...och öppnas tonfiskburkar.

Igår fick jag tips om ett nytt foder som säljes djupfryst. Det är gjort med bara naturliga ämnen och väldigt rått.

Hoppas det duger för det har känts lite enahanda med den mat han fått nu.


Sen hjälper han gärna till att laga min mat och är förste fördiskare.

 

Är han bortskämd?

Nä då, men väldigt älskad :)


Presentation


Jag heter Susy och bor på Åland

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Fråga mig

11 besvarade frågor

Tidigare år

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2014 >>>

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards