Susy funderar vidare

Alla inlägg den 11 maj 2014

Av Susy - 11 maj 2014 09:55


Härom dagen såg jag att någon skrev farväl på en fb-väns sida.

Jag gick in och tittade på hennes sida och såg att hon hade gått bort!

Hon bodde i Sverige så det är inte så konstigt att jag missat det, men  hon hade även åländska rötter så jag tyckte jag borde hört något.

Hon dog redan i mitten av april, men begravdes för några dagar sen.

Vi gick i skola tillsammans för ett tiotal år sen.

Vi stod väl inte varandra så nära, men vi umgicks lite under skoltiden i alla fall.

Det var inte länge sen vi "pratade" via fb angående att två av hennes syskon hade gått bort väldigt nära varandra och att såg fram emot att komma till Åland i sommar.

Så blir det inte nu, hon får titta hit från himlen istället.


Hon och jag har spelat samma spel på facebook.

Samma dag som jag förstod att hon var död så råkade jag ge henne ett liv i ett spel.

Det kändes så konstigt när jag kom på vad jag gjort!

Idag spelade jag samma spel....nu gav jag inget liv åt henne, det tjänar tyvärr inget till :(


  Vila i frid Kitte


Presentation


Jag heter Susy och bor på Åland

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Fråga mig

11 besvarade frågor

Tidigare år

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2014 >>>

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards