Susy funderar vidare

Alla inlägg den 9 maj 2014

Av Susy - 9 maj 2014 10:24


Jag är medveten om att rubriken är lite konstig, men det är ju  jag också ;)

I tisdags var jag på laserbehandling, kände mig lite täppt innan jag åkte dit och sen var det ju allt det andra då.

När jag åkte därifrån hade jag börjat snora.

Knallade runt på en mataffär och kände mig snörvlig och febrig.

Kom hem och var helt slut.

Det var rysligt vad jag reagerade häftigt tänkte jag.


På onsdagen mådde jag illa och försökte ignorera alla förkylningssymptom som smög sig på.

Igår, torsdag, gick det inte längre, bara att konstatera att jag blivit förkyld!

Jag som sällan diskar ställde mig och diskade igår...och sen lagade jag lunch.

Efter jag ätit den så svajade hela världen så jag beordrade mig själv i säng.

Det är lätt att säga åt andra att de ska det lugnt när de är sjuka, men svårt att följa själv liksom!


Jag var just och hämtade posten för två dagar, orkade inte alls igår.

På vägen suckade och pustade jag, men tänkte ändå att det känns sundare att vara sjuk i förkylning än mina vanliga krämpor.

Det här extra borde ju gå över snart i alla fall :)


Presentation


Jag heter Susy och bor på Åland

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Fråga mig

11 besvarade frågor

Tidigare år

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2014 >>>

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards