Susy funderar vidare

Alla inlägg den 9 april 2014

Ute

Av Susy - 9 april 2014 17:54


När man vikarierar på dagis så är man ute hur mycket som helst nästan!

Ja det är ju de som jobbar där annars också förstås :)


Idag hade vi en sjuk i personalen och det betyder att de som är kvar får göra lite mer av allt liksom.

På min lott föll det att vara ute lite mer än vanligt.

Det blåste och var rätt kallt på förmiddagens tur ute, sen in en stund och få i oss lite mat och sen bar det ut på skogspromenad, mer luft och vind.

Men plötsligt dök solen fram där bakom molnen :)

In en stund, lite fikapaus och mellanmål, sen bar det ut igen.

Solen sken ännu och lyckades man hamna i lä så var det nästan varmt.


Det blev mycket frisk luft idag, klarar nog ingen mer sådan idag...då får jag en överdos tror jag ;)

Och tusiken så trött jag är...tar på det här med friluftsliv.


Presentation


Jag heter Susy och bor på Åland

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Fråga mig

11 besvarade frågor

Tidigare år

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4 5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2014 >>>

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards