Susy funderar vidare

Alla inlägg den 2 mars 2014

Av Susy - 2 mars 2014 09:21


Han där katten min, han är lustig han, på väldigt många sätt och vis :)

Han vill gärna komma  nära, speciellt om han tycker jag varit mycket borta (några timmar räcker i Hans värld).

När jag lagar mat så vill han vara med och hjälpa till.

De där råa ingredienserna doftar så gott säger han..hm...

Det räcker förresten med att jag lagar en macka...mmmm...kan finnas något gott på dem ju!


Jag har tidigare berättat om att han gärna lägger sig i knät när jag sätter eld i spisen och det är inte skoj med tanke på vilken lurvig päls han har och jag vill inte ha honom precis bredvid elden!

Igår travade jag in ved bredvid spisen, mitt emellan stod Hans och tittade = han blev helt full med spånor från veden...suck...

Det är något med det där att komma nära tydligen...det får han ju gärna vara, men han kunde välja bättre tillfällen.

Bävar för att röra ihop köttbullssmet idag, det lär bli en utmaning liksom!


En annan sak, jag har inte kommit in på min blogg sen igår, mitt virusprogram sa att det var en otillförlitlig sida och uppgav en helt annan adress än bloggen har????
Försökte igen nu, först gick det inte, men andra gången tryckte jag Enter istället för på knappen under inloggningen och då kom jag in.

Hoppas jag inte sprider en massa virus och sånt via den här bloggen nu då...


Presentation


Jag heter Susy och bor på Åland

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Fråga mig

11 besvarade frågor

Tidigare år

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2014 >>>

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards