Susy funderar vidare

Alla inlägg den 24 februari 2014

Av Susy - 24 februari 2014 16:47


Idag skulle du ha fyllt 80 år om du fått leva.

Jag skulle mer än gärna fira födelsedagen med dig, men eftersom du inte finns här på plats så skriver jag en blogg åt dig istället.

Jag hoppas du kan läsa den från himlen.

När jag åkte från jobbet idag så åkte jag och tände ett ljus för dig på graven.


Jag saknar dig alla dagar, det blev så tomt utan dig.

Tänk vad det är mycket saker man behöver sin mamma till.

Det hjälper inte alls att jag väl egentligen är vuxen, jag behöver dig ändå.

Men nu blev det inte så, du gick din väg.

Så jag får försöka att klara mig själv och tänka hur mamma skulle ha gjort.

Det löser sig oftast rätt okej, men ibland skulle det vara skönt att kunna luta sig mot din axel och få det stöd jag behöver.


Hoppas du firar din födelsedag precis som du vill där upp i himlen.

Här nere på jorden finns jag kvar, men en dag ses vi igen!

Det vet jag och det ger mig tröst när det blåser kallt.


Många födelsdagskramar till dig mamma, jag älskar dig   


Presentation


Jag heter Susy och bor på Åland

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Fråga mig

11 besvarade frågor

Tidigare år

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4 5 6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2014 >>>

Sök i bloggen

RSS


Skapa flashcards