Susy funderar vidare

Alla inlägg den 7 februari 2014

Av Susy - 7 februari 2014 20:20


Ja se där ja, där gick den första veckan av mitt vikariat på dagis.

Jag har inte jobbat heltid på evigheter och inte en hel vecka på länge heller!

Jag måste erkänna att jag var lite orolig för om jag skulle orka, men jag ville så gärna.
Och det brukar gå när man måste.

Det tar på att jobba på dagis, men oj så kul det är på samma gång :)


Man står och går mycket och det är ju egentligen nyttigt för en, men har man kropp som fortfarande bråkar efter borrelian så är det inte helt lätt.

Man är ute massor och frisk luft är ju bra, men jag blir ju trött ändå så ni kan ju tänka er hur jag blir av överdosering av frisk luft ;)


Kroppen gör ont när arbetsdagen är slut, speciellt benen är onda och rätt stumma.

Jag har varit trött som tusan alla kvällar och idag slockade jag som ett ljus när jag la mig ner (idag fick jag göra det eftersom det är fredag).


Så ja, visst fasen känns det, men jag klarade det och jag är faktiskt rätt stolt över det :)

Nu blir det att vila upp kroppen över helgen för nästa vecka kör jag igen :)


Presentation


Jag heter Susy och bor på Åland

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Fråga mig

11 besvarade frågor

Tidigare år

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4 5 6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2014 >>>

Sök i bloggen

RSS


Skapa flashcards