Susy funderar vidare

Alla inlägg den 6 februari 2014

Av Susy - 6 februari 2014 17:22


Jag vikarierar vidare på dagis och det händer grejer hela tiden där för det gör det ju när man har med barn att göra :)

De är så impulsiva och kan säga och göra vad som helst liksom :)

Men idag lyckades jag locka fram rejält med skratt!


Vi har toakö efter lunchen och jag satt där på en stol och höll lite ordning.

Barnet som var först i kön ville sitta i mitt knä och att vi skulle leka lite.
Jag sjöng och gjorde rörelserna som hör till:
Prästens lilla kråka skulle ut och åka och ingen hade han som körde, prästens lilla kråka skulle ut och åka och ingen hade han som körde....en slank han dit och en slank han dit...och i andra lutningen släckte jag av lampan i taket med axeln :)

Det blev kolmörkt inne  på toaletterna, men det gjorde tydligen inte så mycket för alla skrattade gott åt att det var jag som råkat släcka lampan :D

Sen ville de ju att jag skulle göra det med alla, men det måste vara någon ordning på torpet...hm...toan liksom :)



Presentation


Jag heter Susy och bor på Åland

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Fråga mig

11 besvarade frågor

Tidigare år

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4 5 6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2014 >>>

Sök i bloggen

RSS


Skapa flashcards