Susy funderar vidare

Alla inlägg den 28 januari 2014

Av Susy - 28 januari 2014 16:34


Idag har jag varit till radion och pratat, det var inte igår sist det inte!

De har ett nytt program som heter något i stil med "Vi minns"

Idag mindes vi folkhögskolan.

Ja jag var inte ensam där, det var flera med anknytning till folkis som var med.

Jag kände alla från tidigare och det kändes hemtamt tack å lov :)

Oj vad det poppade upp minnen när vi satt där och pratade, jag har lite att ta av, har gått hela 4 år där :)


Tidigare var jag på radion i tid och otid.

Det började några dagar före jag började jobba på Ålands Ungdomsförbund och sen fortsatte det under hela min tid där. Inför alla evenemang blev man inbjuden.

Sen slutade jag på ÅUF (jo, jag jobbar inte där mera, inte sen 2009 faktiskt!) och efter det tror jag inte jag pratat i radion en enda gång faktiskt.


Jag tycker inte det är någon fara att prata i radio, jag är ju inte direkt blyg och försynt ;)

Och pratig är jag också så det funkade bra när jag måste.


Så när jag fick frågan nu så tänkte jag att det är väl inte några problem....men sen fick jag veta att vi skulle filmas och det skulle sändas på tv så fick jag lilla skälvan....men ja, fröken Bodil övertalade mig så till sist sa jag ja.


Jag har redan fått höra att jag hörts på radion idag...och snart säger väl någon att de sett mig på tv.

Jag måste väl kolla själv...men jag ser inte fram emot det.

Det var bättre förr, när man bara hördes på radion!


Presentation


Jag heter Susy och bor på Åland

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Fråga mig

11 besvarade frågor

Tidigare år

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25
26
27 28
29
30
31
<<< Januari 2014 >>>

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards