Susy funderar vidare

Alla inlägg den 24 januari 2014

Av Susy - 24 januari 2014 10:51


En av mina släktingar som bor i Australien ligger på mig om att jag måste skriva ner mitt livs historia.

Jag förstår inte alls varför hon vill läsa den.

Jag har berättat att jag inte har haft ett speciellt intressant liv.

Nu försökte jag med att jag inte ville skriva den, kunde inte någon annan här skriva sin....

Men nej, hon vill läsa en kvinnas och tydligen helst min då.

Och den skulle vara så intressant för dem som bor där att läsa om mig som bor på Åland.

Hm...men va?


De mest spännande detaljerna i mitt liv vill jag nog inte dela med någon som inte varit med ;)

Vad skulle jag liksom berätta?

Hur mycket skulle jag berätta?

Går man ner i detaljer så blir det ju en mycket tjock roman...det hinner hända en del på....eh..hm...snart 25 år :)


Tar jag inte med några detaljer kan jag nog skriva det här liksom:

Föddes i Stockholm, flyttade till Åland som ca 7 åring, gick i skola x 4, jobbade här och där och då och då. Bodde här och där.

Tror ni hon blir nöjd med den historien?

Om jag översätter den till engelska?

  


Presentation


Jag heter Susy och bor på Åland

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Fråga mig

11 besvarade frågor

Tidigare år

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25
26
27 28
29
30
31
<<< Januari 2014 >>>

Sök i bloggen

RSS


Skapa flashcards