Susy funderar vidare

Alla inlägg den 22 januari 2014

Av Susy - 22 januari 2014 16:19


Min frissa har varit mammaledig i evigheter, men sen en tid tillbaks har hon äntligen börjar jobba lite.

Jag har inte riktigt fått det att passa med hennes tider, men idag lyckades det :)

Äntligen blev jag klippt :)


Efter det passade jag på att luncha med Ann på Wirrans (min frissa håller till Godby).

Det blev en lång, god och trevlig lunch, tack så mycket för sällskapet Ann!
Egentligen hade jag velat ta en tur till Mattssons också, men jag hade ärende i stan så det blev att laga sig iväg ditåt bara.


Ärendet i stan var att igen prata om inhoppsjobb och ja, det blev väl lite så där på en höft bestämt att jag ska hoppa in, men först måste jag skolas in.

När det blir vet vi inte ännu, men det ska väl lösa sig.


Så ja, jag har klippt mig...och är på väg att skaffa mig jobb, bara inhopp då, men det är ju bättre än ingenting i alla fall.


Presentation


Jag heter Susy och bor på Åland

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Fråga mig

11 besvarade frågor

Tidigare år

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25
26
27 28
29
30
31
<<< Januari 2014 >>>

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards