Susy funderar vidare

Alla inlägg den 13 januari 2014

Av Susy - 13 januari 2014 14:08


Jag iddes inte skotta någon snö igår eftersom plogaren inte dök upp förrän vid 18-tiden och då var det kolmörkt.

Det är inte så stor mening att skotta förrän han varit förbi, då måste jag en gång till och ta bort plogvallarna.


När jag tittade ut genom köksfönstret i morse såg jag att det var plogat en bred gång nästan ända upp till huset.

Öh...va?

Hade plogaren gjort det?

Så har han aldrig gjort förut...men tack tack i så fall :)


För en stund sen gick jag ut för att skotta lite gångar till och ta bort snö från garageinfarten.

Fixade gångar vid huset och gick till garaget....eh...där var det redan plogat!

Nu tror jag inte på plogaren mera, han har sagt att han inte får rum med sitt schaktblad på min smala infart där.


Kan min snälla ex-granne ha varit hit i år igen?

Men när var han det i så fall?

Medans jag sov?

Oberoende är jag superglad för detta, jag behövde bara göra lite finputs här och där nu :)

Jag är inte mycket för överraskningar annars, men sådan här gillar jag :)


Tusen tack vem det nu än var :)


Presentation


Jag heter Susy och bor på Åland

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Fråga mig

11 besvarade frågor

Tidigare år

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25
26
27 28
29
30
31
<<< Januari 2014 >>>

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards