Susy funderar vidare

Alla inlägg den 7 januari 2014

Av Susy - 7 januari 2014 07:46


....men du måste inte vara spydisk och nedlåtande för det!


Har ni också träffat på sådana typer?

Sådana som alltid har rätt och måste se till att alla vet om det!

De har faktiskt rätt relativit ofta och det är ju bra om de rättar till sånt som blivit tokigt.

Det är en välgärning, men det är det spydiska som kan dyka upp samtidigt som jag vänder mig mot.

Även om du har rätt så måste du ju inte fördumma andra som inte förstått eller förvirrat till det lite.

Till på det så har de ofta anhängare, sådana som hjälper till i fördummandet och skrattar åt de stackare som inte förstått....öh alltså, vad är det med folk??


Är det faktiskt ett så stor nöje att driva med folk?

Förlöjliga dem för att du vet bättre?


Använd din kunskap på ett vettigt sätt!

Säg att nu bidde det nog lite fel, det är så här det är.

Det går faktiskt att säga sånt utan att vara nedlåtande.

Använd din kunskap till att hjälpa folk, inte stjälpa dem med spydigheter.


Och till er anhängare av bw:s vill jag bara säga:

Väx upp!

Det ni gör är att förstärka spydigheterna och plötsligt är vi inne på mobbning.

Är ni inte lite för stora för det?


Presentation


Jag heter Susy och bor på Åland

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Fråga mig

11 besvarade frågor

Tidigare år

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25
26
27 28
29
30
31
<<< Januari 2014 >>>

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards