Susy funderar vidare

Alla inlägg den 21 september 2013

Av Susy - 21 september 2013 09:59


Jag kan inte åka på kryssning för enligt en reklam för kryssningsfartyg ska man göra det med "Vänner för evigt".

Jag har inga sådana...

Ja alltså, sådana som man växt upp med och fortfarande umgås med.


Till saken hör att jag föddes och levde mina första 7 år i Stockholm, där hade jag en bästa vän och vår vänskap höll nog efter min flytt till Åland också, men det blev ju bara på lov och så.

Sen nån gång där efter högstadiet rann vår vänskap ut i sanden. Vi är fortfarande vänner, men vi umgås inte och hörs av väldigt sällan.

Jag hade även andra vänner i Sverige, men har bara kontakt med en enda och det via facebook.


Även här på Åland fick jag vänner efter jag flyttat hit, men aldrig egentligen någon bästa vän.

Jag hade ju min bästa vän i Sverige liksom....så här blev det väldigt ombytligt bland vännerna och ingen från grundskoltiden umgås jag med mera förutom lite via facebook.


Så nä, jag kan inte åka på kryssning med några vänner för evigt...fast jag vet inte ens om jag vill åka på kryssning egentligen...


  

Presentation


Jag heter Susy och bor på Åland

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Fråga mig

11 besvarade frågor

Tidigare år

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2013 >>>

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards