Susy funderar vidare

Alla inlägg den 17 september 2013

Av Susy - 17 september 2013 05:30


Ja det är ju det jag gör ännu, går här och drar.

Jag är inte frisk ännu, men det har jag inte räknat med heller.

Önskan finns ju och den är stor, men man lär få dras med sånt som borrelia de luxe ställer till med i många år.

Jag är bättre och väntar just nu på att få komma till en alternativvårdare som hjälpt mig mycket tidigare, men det krånglar lite...men snart hoppas jag :)


Jag skulle nog kunna jobba nu, inte heltid kanske (det gjorde jag inte förut heller) och absolut inte något där man måste stå och gå hela dagarna (om man inte får jobba varannan dag då), men annars skulle det nog funka.

Jag kollar efter jobb på AMS och jag funderar och tänker, men ja, ännu har inget hänt.

Och nej, jag är inte anmäld som sökande på AMS ännu, funderar på det, men klarar mig ännu så det får vara.

Känner mig liksom friare så här, ligger ingen till last och så länge det funkar så känns det bra.


Saknar dock det sociala och tusan va jag saknar skolmaten!

Plågar mig själv med att läsa menyerna från skolan i tidningen varje vecka och är så avundsjuk på alla er som slipper laga lunch på dagarna!


Men ja, min dag kommer väl den också, tills dess så går jag här och drar...


 

Presentation


Jag heter Susy och bor på Åland

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Fråga mig

11 besvarade frågor

Tidigare år

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2013 >>>

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards