Susy funderar vidare

Alla inlägg den 12 augusti 2013

Av Susy - 12 augusti 2013 07:49


Som jag tidigare berättat så ränner Hans ute större delen av nätterna just nu, men det finns undagtag.

I natt började det regna, Hans är inte överdrivet förtjust i regn, men i natt var han ute ändå.

Plötsligt vaknar jag av ett uppfodrande mjau!

Lyfte upp täcket så han kunde krypa nära och tätt intill mig...och fick en våtchock!

Katten var dyngsur och så även jag efter någon sekund!

Så fort han torkat av sig på mig och tvättat sig lite så försvann han ut igen.


Proceduren upprepades någon gång under tidig morgontimme, fast nu räckte det med att han blötte upp mig och tvättade sig...han gick inte ut igen, kanske för att att han nu fick en massa kel och mys också :)

Inte är det ju så där jätteskoj att bli uppblött när man vill sova, men det är väldigt mysigt att ha honom nära och tätt intill.

Man får ta det onda (eller blöta) med det goda :)


Presentation


Jag heter Susy och bor på Åland

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Fråga mig

11 besvarade frågor

Tidigare år

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5 6
7
8
9 10
11
12 13 14 15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2013 >>>

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards