Susy funderar vidare

Alla inlägg den 9 augusti 2013

Av Susy - 9 augusti 2013 06:34


Så var det färdigfyllt för i år igen då (igår).

Gick bra att fylla 25, nästa år tar vi det igen ;)

Skönt när folk förstår och respekterar att jag inte vill firas någge mycket, men jag blir glad över kort på posten, mess och grattisar på facebook.

För mig räcker det så, får lite varmt och hjärtat och blir fånigt glad över det, men mer behöver jag inte.

Jag vill inte ha kaffekalas och sånt, vill bara vara för mig själv...eller hemma med Hans då :)

Lugnt och stillsamt liksom :)

Jag förstår faktiskt inte att folk orkar hålla på med sånt i vuxen ålder, jag gav upp sånt för många år sen. Fast det är klart, jag har ju ingen annan familj än Hans och han gillar inte kaffe och kakor ;)


Men ja, jag saknar fortfarande när mamma kom och ställde sig utanför mitt sovrumsfönster på födelsedagsmorgonen och sjöng "Ja må hon leva" för mig.

När sömniga jag sen gick öppnade dörren så överräckte hon en bukett med stora blåklockor.

Åh vad det var mysigt, men den tiden är ju förbi för många år sen.

Jag tror nog mamma sjunger för mig och plockar blåklockor åt mig där uppe i himlen ännu, det är bara jag som inte kan höra och se....men jag kan föreställa mig det och det får räcka :)

Förresten kan hon sjunga och plocka blommor åt morfar där uppe i himlen, han och jag fyllde år på samma dag.

En dag ska vi fira tillsammans igen morfar!


Presentation


Jag heter Susy och bor på Åland

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Fråga mig

11 besvarade frågor

Tidigare år

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5 6
7
8
9 10
11
12 13 14 15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2013 >>>

Sök i bloggen

RSS


Skapa flashcards