Susy funderar vidare

Alla inlägg den 28 juli 2013

Av Susy - 28 juli 2013 05:31


Sparkade mig själv i rumpan och lagade mig iväg alldeles själv och ensam på Vikingamarknad igår :)

Och vet ni vad?

Det gick riktigt bra :)

Jag fann till och med några fördelar med att åka på sånt här ensam.

Det är enklare att gå och titta i marknadsstånden när man är ensam, man kan ta den tid man vill till det man är intresserad av, men samtidigt så har man ju ingen att fråga som smakråd om man hittar något.

När man fastnar med munnen någonstans så gör det ingenting, det är ingen som måste stå och vänta på en under tiden.

Fastnade med munnen gjorde jag flera gånger, så jag kände inte mig så himla ensam där på marknaden.

Däremot hittade jag nästan ingenting att handla, kom därifrån med en påse kryddor och inget annat   

Tittade på massor av ringar och armband, men inget föll mig helt i smaken.


Men innan jag skulle åka därifrån så saknade jag sällskap, hungrigt sådant...för hade jag haft det så hade jag nog ätit den supergoda kycklingen på Knarren. Nu var jag inte tillräckligt hungrig för att komma mig för att äta där, äsch. Såg att de har öppet 2 kvällar till i sommar, nån som vill hänga med och äta kyckling?


Men i det stora hela så gick det bra och jag ångrar inte att jag lagade mig iväg med mig själv, Vikingamarknaden är verkligen sommar och det är skön stämning där :)

Så hur det än blir med sällskap nästa år så lär jag nog ta mig dit igen, nu vet jag ju att det går ;)


 


Presentation


Jag heter Susy och bor på Åland

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Fråga mig

11 besvarade frågor

Tidigare år

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
1
2 3 4
5
6 7
8
9
10
11 12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2013 >>>

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards