Susy funderar vidare

Alla inlägg den 26 juli 2013

Av Susy - 26 juli 2013 12:06


Jag brukar inte åka på många sommarevenemang, kommer mig sällan iväg själv liksom.

Det är inget jag direkt sörjer, suckar lite bara  :)

Men Vikingamarknaden brukar vara viktig för mig.

Jag gillar liksom alltsammans där, hela stället är mysigt :)

Men ja, igår var det marknad första dagen och jag bestämde mig för att åka till paradiset istället.


I natt vaknade jag med huvudvärk och även om jag lyckats få ner den till en acceptabel nivå nu så är det inte klart i skallen och jag är gräsligt trött och seg.

Det känns inte som någon god idé att åka idag...kanske ikväll....men då misstänker jag att det inte är så många försäljningsstånd öppna och där vill jag också kika lite.


Men ja, det är ju imorgon kvar då...kanske jag kommer mig iväg själv då...eller ska jag måsta ge mig?

Kanske jag kan klara mig utan Vikingamarknaden i år.

Jag har ju faktiskt varit till själva platsen en gång i år och då lekte jag ju faktiskt viking själv, utklädd och allt :)


Nåja, det återstår att se vad som händer...




Presentation


Jag heter Susy och bor på Åland

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Fråga mig

11 besvarade frågor

Tidigare år

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
1
2 3 4
5
6 7
8
9
10
11 12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2013 >>>

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards