Susy funderar vidare

Direktlänk till inlägg 11 juli 2013

Sega dagar

Av Susy - 11 juli 2013 16:45


Jag har haft rejält sega dagar igen...suck...de kommer och går liksom.

De senaste nätterna har jag inte kunnat somna...det piggar inte upp det heller...suck...

I natt somnade jag väl runt halv 3 och vid 8-tiden tyckte min kropp att det var dags att vakna igen...stön...

Jag har hållits uppe sen dess.

Jag bestämde mig för igår att idag ska jag baske mig fara och handla!

Det har jag skjutit upp i flera dagar pga eneribrist och nu började det bli kris överallt eller nej, inte började bli kris, det var kris!

Till och med kattmatslagret var på upphällningen och det brukar jag se till att är välfyllt.


Det tog mig ett bra tag att komma mig iväg. Jag var duschad och påklädd och allt sånt där, men segade ändå på här hemma...men tillsist bar det av :)

For först och vattnade på gravarna (kan ju säga att regnet som föll igår inte hade gjort mycket verkan där inte) och på (om)vägen köpte jag nypotatis också.

Sen in till stan, det lyckades jag övertala mig till genom att lova mig mat på Hesburger...så länge sen sist så det satt fint med hamburgare kan jag säga.

Om inte annat så fanns det ju ingen mat hemma, så jag behövde liksom lunch :)


Sen var det handlandet då och jag länsade nästan Kantarellen på mat åt mig och Hans.

Jag hamstrade riktigt ordentligt, hoppas jag slipper åka och handla på länge nu!

När jag kommit hem till en mycket glad Hans (jag hade ju varit borta i runt 3 timmar!!!) så hittade vi smultron eller ja, Hans la sig i skuggan och jag hittade smultron.

Jag var fortfarande proppmätt, så jag petade bara i mig några stycken, men åh så goda de var.

Ska plocka resten imorgon, nam nam   

För nu hoppas jag det här trötthets ilet är över för den här gången, giv mig styrka och energi tack!

En massa god nattsömn och lite mindre ont i kroppen skulle inte heller skada...


 
 
Ingen bild

ammie

12 juli 2013 13:45

Jag undrar om vädret ställer till saker. Min kropp har också varit i usligt tillstånd och åker på en ny Voltaren-kur idag. Tänkte jag skulle skicka lite energi åt dej ;) men när det inte fanns nån här heller.

Susy

12 juli 2013 17:31

Är det axeln som bråkar igen?
Det finns ingen energi här idag heller, så den lilla jag hade tog tydligen slut igår...suck...

 
Ingen bild

ammie

14 juli 2013 16:01

Jo det är axeln, fast nu den andra. Och mycket värre denna gång :(

Susy

14 juli 2013 18:22

Omväxling förnöjer - NOT!
Dumma ruttenhet :(

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Susy - Fredag 19 april 18:33

  Jag har varit sjuk, riktigt sjuk alltså. Jag började med magsjuka, jag spydde helt plötsligt en morgon och mådde fruktansvärt illa resten av dagen. Jag fortsatte detta i 2 dagar till!!! Jag åt en banan första dagen, andra dagen ett knäckebr...

Av Susy - Lördag 9 mars 19:49

  Idag när jag hämtade tidningen ur lådan så såg jag att grannens bil var hemma och jag blev rädd. Ja inte för grannen, utan för att bilen var hemma på dagen. Frun i huset ligger nämligen på sjukhuset och är dödssjuk i cancer    Han brukar va...

Av Susy - Söndag 25 feb 08:53

  Jag hade lyckats tövla bort lösenordet hit och det var ett helsike att få tillbaks det. Men nu är det gjort och nu ska jag skriva en blogg...om någonting...eh...vet inte vad jag ska skriva liksom. Så tack och hej för den här gången    ...

Av Susy - Måndag 29 jan 15:06

  Den här katten jag bor ihop med var billig idag vid tid för min tupplur. Plötsligt börjar hon springa runt huset som en galning, jag sa åt henne på skarpen och hon lugnade ner sig. Jag höll precis på att somna när hon började igen    Jag sa...

Av Susy - 31 december 2023 07:39

  Skriva blogg alltså. Det är den sista dagen i månaden och jag har inte fått någon blogg skriven så det är måsta på nu      Inte har det väl hänt så mycket riktigt, men jag firade faktiskt jul hos min brorson med familj eller jag var där någ...

Presentation


Jag heter Susy och bor på Åland

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Fråga mig

11 besvarade frågor

Tidigare år

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
1
2 3 4
5
6 7
8
9
10
11 12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2013 >>>

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards