Susy funderar vidare

Alla inlägg under juni 2013

Av Susy - 2 juni 2013 07:35


Ja jag har inte så mycket att berätta, här går det på i sin gilla gång eller vad det nu brukar heta.

Men det var en viss fyrbent, vi kan kalla honom Hans, som tydligen hade mycket att berätta när han kom in från sitt nattvak.

Det pratades, knuffades och buffades.

Klockan var inte mycket, men tydligen hade massor hänt under natten så jag fick inte somna om inte.

Sova var det enda jag ville, men näe, varje gång jag slöt ögonen och försökte somna om så puffade han mig på näsan med tassen och kurrade.

Det skulle kelas också sa han...och tassarna var våta och kalla och behövdes värmas osv.

Det slutade med att jag blev klarvaken och steg upp...då undrade Hans vart jag var på väg...skulle vi inte kela och sova nu då??

Men han kom glatt med när jag gick mot köket, påfyllnad i matskålen och magen är alltid välkommet liksom :)

Nu sover han som en stock och jag går omkring här och gäspar och klipper med ögonen...


Presentation


Jag heter Susy och bor på Åland

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Fråga mig

11 besvarade frågor

Tidigare år

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4
5
6
7
8 9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27 28 29 30
<<< Juni 2013 >>>

Sök i bloggen

RSS


Skapa flashcards