Susy funderar vidare

Alla inlägg den 29 juni 2013

Av Susy - 29 juni 2013 11:47


....rullar vi runt bland mjuka kuddar...NOT!

Men annars är min fantasi välutvecklad.


Redan i tidig ålder hittade jag på historier av många skilda slag och ibland trodde folk mig också...till mina föräldrars förskräckelse...det fanns nämligen ingen hejd på vad jag hittade på!


Min småskollärarinna sade åt mig att om fantasi hade funnits på betyget så skulle jag fått 11.


Slutdramat blev när jag hade hittat på en historia om att jag hade en tvillingsyster, men att hon hade dött när hon ramlade ner från en berg.

Efter det fortsatte min fantasi flöda, men för säkerhets skull så hamnade historierna mera i mina uppsatshäften efter detta, där kunde jag hitta på utan att någon blev förskräckt.


I högstadiet var man ju tuff och så...skolarbetet behövde man inte lägga ner så mycket tid på, man var ju inte så häftig då liksom...suck...men uppsatserna kunde jag inte hålla mig ifrån!

Jag hade fortfarande massor av fantasi och älskade att skriva!

De flesta andra i klassen klarade sig på ett uppsatshäfte per år eller termin, jag kunde fylla ett häfte med en uppsats!


Jag släpper nog inte fram fantasin lika ofta numera, men en vän satte in en bild på fb av ett innertak med avflagnad färg och plötsligt såg jag hur många figurer och personer som helst!

Det vimlade ju av dem!


Ju mer jag tänker på det här med fantasi, ju mer funderar jag på att jag borde börja skriva igen...försöka komma igång och släppa ut de där böckerna jag har inom mig....i min fantasi....


Presentation


Jag heter Susy och bor på Åland

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Fråga mig

11 besvarade frågor

Tidigare år

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4
5
6
7
8 9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27 28 29 30
<<< Juni 2013 >>>

Sök i bloggen

RSS


Skapa flashcards